בניית אתרים
קידום אתרים
קורס קידום אתרים
אחסון אתרים
כתיבה שיווקית
שיווק באינטרנט
פרסום באינטרנט
צור קשר
אודות

 

פרסום באינטרנט - איך להוזיל עלויות?

 

מבין כל המדיות בהן מפרסמים כיום, כולל רדיו, שלטי חוצות, עיתונות כתובה, טלוויזיה ועוד, פרסום באינטרנט הוכח מזמן כערוץ פרסומי הזול ביותר וכמו כן, במקרים רבים הוא גם הוכח כערוץפרסומי אפקטיבי יותר וזאת בזכות יכולת לבחון תוצאותמידיות ובזכות היחס בין ההוצאות (מזעריות יחסית לענף הפרסום) להכנסות (אין גבול לאפשרויות). ובכל זאת, מאחר שאנחנו בסוף מיתון כלכלי לא קל ומאחר שרוב גדל שלהחברות העובדות במודל של פרסום באינטרנט הוא רוב של חברות חדשות וחברות קטנות הנשענות על תקציב פרסום קטן -להלן הדרכים העיקריות להוזלת עלויות של פרסום באינטרנט באופן מיידי.

 

פרסום באינטרנט - הוזלת עלויות באמצעות מעבר למודל PPC

פרסום באינטרנט הוא שונה ממדיות מתחרות של פרסום לדוגמת פרסום ברדיו, בעיתונות או בטלויזיה וזאת מאחר ובאינטרנט אפשר למדוד במדוייק בכל זמן נתון כמה גולשים היו באתר, כמה גולשים הקליקו על הפרסומת, כמה גולשים מילאו טופס השארת פרטים ו/או ביצעו הרשמה למנוי או רכישת מוצר ישירות באמצעות הקמפיין. הכלים הללו המשמשים מנהלי פרסום באינטרנט למדידת מדיה ובלדיקת כדאיות הקמפיינים מאפשרים להם לנטוש את המודל הישן של תשלום מראש עבור שטח פרסום.  פרסום באינטרנט כיום נשען בעיקר על מודלים מתקדמים יותר של תשלום רק עבור תוצאות מוכחות בפועל - תשלום על כל קליק. בצורה כזו אתם מצמצמים סיכונים ולא משלמים, ולו אגורה שחוקה אחד, עבור פרסום שאינו משתלם לכם בסופו של דבר. זהו מודל נוח וגם מודל חסכוני אשר מנטרל סיכונים והופך את המטרה - של הצלחת הקמפיין למטרה משותפת של המרסם (אתה כמובן) ושל בעל המדיה (בעל האתר) אשר יודע שהוא יקבל את הכסף שלו רק אם אתה תהיה מרוצה מתוצאות קונקרטיות.


פרסום באינטרנט - הוזלת עלויות באמצעות תגבור מערך קידום אתרים אורגני על חשבון קמפיינים ממומנים:

אנשים רבים עוסקים בעיקר בתגבור פרסום באינטרנט באמצעות קמפיינים ממומנים במנועי חיפוש. במודל הזה של פרסום באינטרנט מנהלי קמפיינים מתחייבים לשלם למנועי החיפוש סכומים קבועים מראש (שהמפרסם בוחר להשקיע)בתמורה לכך שמנוע החיפוש יפנה גולשים לאתרו כך שהם יחשפו למסרים השיווקיים של מוצר או שירות  זה או אחר. דרך להוזיל עלויות אלוו היא באמצעות תגבור מערך של קידום אתרים אורגני. ככל שתצרו תנאים טבעיים לכך שמנוע החיפוש יראה לנכון להפנות גולשים לאתר שלכם כך תוכלו לשלם לו פחות. קידום אתרים באמצעות טקסטים זו טכניקת עבודה של כתיבה ועריכת תכנים על בסיס מילותחיפוש ומושגי חיפוש פופולאריים.


פרסום באינטרנט - תגבור ערוץ הפרסום במדיות החברתיות ובמדיות החינמיות באינטרנט (כגון פרסום בערוצי תוכן ועוד):

אל תתביישו ואל תהססו לפנות לציבור הגולשים הרחב באמצעות כל מדיה חינמית. פרסום באינטרנט הוא כבר מזמן נחלתם של כולם! ואין חברה אחת שאיננה מנצלת את המדיות החינמיות לטובתה.